Mai mult de 25.000 de persoane au vizitat cel putin unul din cele patru mari targuri imobiliare organizate in Bucuresti in aceasta primavara. Timon a fost cel mai vizitat targ, 60% din totalul vizitatorilor contorizati trecandu-i pragul, potrivit auditului targurilor imobiliare realizat de PR studio si Asociatia Brokerilor Imobiliari (ABI).
S-au luat in calcul principalele targuri imobiliare din Capitala: Project Expo – cu editiile organizate in martie (Sala Palatului) si mai (Palatul Copiilor), Timon– Targul Imobiliar National - din aprilie (Piata Constitutiei) si TNI– Targul National Imobiliar, care a avut loc in luna mai in incinta Palatului Parlamentului.
Organizate la intervale mici de timp si in locatii variate, targurile imobiliare au inregistrat variatii semnificative in ceea ce priveste audienta, diferenta dintre primul si urmatorul clasat fiind de peste 11.000 de persoane, dintr-un total de 25.000 de vizitatori.
Astfel, pe primul loc in topul numarului de vizitatori s-a clasat Timon & MobiDeco, oferta imobiliara fiind dublata si de un salon de mobila si decoratiuni.
Targul a numarat o audienta-record de 15.292 persoane in cele patru zile de desfasurare (19 – 22 aprilie), evenimentul atragand astfel peste 60% din totalul publicului contorizat la targurile de gen.
O lupta stransa pentru locul 2 la nivelul vizitatorilor s-a dat intre prima editie a Project Expo, din perioada 9 – 11 martie, si TNI, organizat in intervalul 25 – 27 mai.
imobiliare oradea
Fiind primul targ imobiliar al acestui an, Project Expo si-a devansat competitorul cu mai putin de 400 de persoane (3.938 persoane prezente la Project Expo, fata de 3.560, cate a inregistrat TNI).
Cea de-a doua editie a Project Expo (11-13 mai), organizata la Palatul Copiilor, a atras si cea mai scazuta audienta, 2.400 de persoane participand in cele trei zile de targ.
Targurile imobiliare nu mai sunt doar ale dezvoltatorilor
Desi targurile au specific imobiliar, vizitatorii au putut intalni in cadrul acestora atat expozanti veniti din domenii conexe, precum cel bancar sau de amenajari interioare, cat si expozanti fara nicio legatura cu domeniul imobiliar, cum au fost comerciantii de tigari electronice sau de vinuri, conform datelor furnizate de PR studio si ABI.
In ceea ce prive?te cel mai mare numar de expozanti, TNI este lider, cu un numar total de 74 de standuri, fiind urmat in ordine de Timon – 59 companii expozante, Project Expo (martie) – 37 expozanti si Project Expo (mai) – 31 expozanti, acest total incluzand insa atat standurile din domeniul imobiliar, cat si cele din afara acestei sfere.
Raportat insa la proporria standuri imobiliare/standuri non-imobiliare, Timon preia primul loc, fiind targul cu cei mai multi expozanti provenind din real estate – 48 din totalul de 59.
Urmatoarele targuri in ordine la aceasta categorie au fost TNI, cu 43 de expozanti imobiliari, Project Expo (martie) – 26 expozanti si Project Expo (mai).
Desi TNI detine cea mai mare suprafata totala de standuri (730 metri patrati), acesta este devansat de Timon la suprafata standurilor din domeniul imobiliar (464 metri patrati dintr-un total de 686 metri patrati la Timon, fata de 352 metri patrati din totalul celor 730 metri patrati la TNI.
Cele doua editii de Project Expo isi disputa locurile 3 si 4 cu 173 metri patrati (in martie), respectiv 143 metri patrati (in mai) de standuri din real estate.
Nessun commento:
Posta un commento